torstai 14. lokakuuta 2010

Oikea elämä yllätti bloggaajan

Syksy on tuonut mukanaan pientä muutosta arkeen ja sen myötä ajankäyttöön. Kummankin lapsen kanssa käydään nyt musiikkileikkikoulussa (edelleen erinomainen Meero), tulin hankkineeksi sen aiemmin tuskailemani kuntokeskuksen jäsenkortin ja hyvin maltillisesti olen myös aloitellut kodin ulkopuoliseen työhön liittyviä asioita.

Tästä johtuen huomaan, että on tämä blogissa notkuminenkin jäänyt vähemmäksi, mikä sinällään on oikein ja kohtuullista. Ehkä voisi vaihteeksi panostaa irl-elämään. Aion ottaa tuon Twitter-linkinkin tuolta oikeasta palkista pois. Ei kokeilusta mitään tullut, mutta onpahan testattu. Sosiaalisen median härpäkkeiden pointti on siinä, että niitä pitäisi päivittää säännöllisesti. Jos sitä ei saa aikaiseksi, on hommaa aika turha käyttää.

Haa, on muuten jännä huomata, että kaupallisten toimijoidenkin puolella näitä ulkosuomalaisten blogeja seurataan. Olen saanut viime aikoina pari yhteydenottoa, joissa minun on toivottu mainostavan niin erästä matkailuun liittyvää nettisivustoa kuin televisiokanavapalveluakin. Ja joskus aiemminkin tuli joku, jota en enää muista.

Olen hyvin vähän bisnesihminen, mutta sen tajuan, että jos kaupallinen toimija haluaa minun tekevän jotakin, niin minun pitäisi saada siitä jotakin vastineeksi. Hyvää hyvyyttäni en laita tänne yhtään linkkiä (paitsi tietysti nuo kaikki oikean palkin linkit, jotka olen itse valinnut), varsinkaan, kun en edes tuotetta tunne.

Vaan koittakaahan pysyä pystyssä loppuviikon myrskyissä ja tyrskyissä! Täällä tuulee tällä hetkellä niin kovaa, että tuntuu kuin ikkunat tulisivat sisään. Tehoa lisäävät välillä tulevat raekuurot.

Nyt hampaita tekevän tyttären viereen pötköttämään. Tai siis huolehtimaan, ettei hän öisissä seikkailuissaan tippuisi taas sängystä kuten viime yönä...

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails